مدافعان مجازی

***باید در همه زمینه ها مدافع اسلام و انقلاب بود***

مدافعان مجازی

***باید در همه زمینه ها مدافع اسلام و انقلاب بود***

مدافعان مجازی

درگاهی تحلیلی از اخبار روز که هدف از تاسیس آن افزایش بصیرت و ایجاد بینش صحیح نسبت به وقایع سیاسی و بین الملل با توجه به بینش و خط مشی امام خامنه ای می باشد.
هدف اصلی اینجانب ایجاد باور در شعار امام خمینی(ره)می باشد که فرمودند:پشتیبان ولات فقیه باشید تا به مملکتتان آسیبی نرسد.

بایگانی
طبقه بندی موضوعی

تداوم دیپلماسی التماسی در انتصابات جدید وزارت خارجه

ali mousavi | دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۴۵ ق.ظ
ظریف در احکامی جداگانه

بهرام قاسمی را به عنوان سخنگو و رئیس جدید مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امورخارجه

حسین جابری انصاری به عنوان معاون جدید عربی و آفریقایی وزارت امورخارجه

سید محمد کاظم سجادپور به عنوان رئیس جدید مرکز آموزش و پژوهش های بین المللی وزارت امورخارجه

و حسین امیرعبداللهیان نیز به عنوان مشاور وزیر منصوب کرد.

نقد و نظر:

1 - حضرت امام خامنه ای در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی سلام الله علیه ضمن بیان ۵ شاخصه انقلابی بودن ، مردم و مسئولین را به «انقلابی بودن» ، «انقلابی ماندن» و «انقلابی عمل کردن» فرا خواندند. همچنین معظم له به مناسبت های مختلف نیز بر رفتار و عمل انقلابی مسئولین در حل مشکلات مردم و کشور تأکید فرموده اند.

2 - طی ۳ سال گذشته بارها و بارها مطالب و مستندات و قرائن و شواهدی دال بر غیر انقلابی بودن و غیر انقلابی عمل کردن دولتمردان روحانی ارائه شده است و مقالات متعددی نیز در این مورد در روزنامه ها ، جراید و مطبوعات ، خبرگزاریها و رسانه ها درج شده است.

3 - در تیم آقای ظریف تنها فردی که دارای رفتار نسبتاً انقلابی بود شخص آقای امیرعبداللهیان بود که از همان ماههای آغازین زمزمه عزل وی بگوش می رسید لیکن هر بار به دلایل متعدد به تأخیر می افتاد. بعلاوه سایر افراد منصوب شده در تیم جدید ظریف بر اساس اخبار متعدد ، هیچ پیوندی با انقلاب نداشته و اصولاً به انقلابی عمل کردن اعتقادی ندارند.

4 - یکی از موضوعات اصلی در دستگاه دیپلماسی طی ۳ سال گذشته موضوع یمن و عدم اعتقاد آنان به مواضع انقلابی ایران در یمن بود که همواره مورد اعتراض امیرعبداللهیان بوده است.

5 - انتصابات جدید در وزارت خارجه بر تداوم رفتار غیر انقلابی وزارت خارجه و پیگیری دیپلماسی التماسی بویژه در خصوص یمن دلالت دارد.
  • ali mousavi