مدافعان مجازی

***باید در همه زمینه ها مدافع اسلام و انقلاب بود***

مدافعان مجازی

***باید در همه زمینه ها مدافع اسلام و انقلاب بود***

مدافعان مجازی

درگاهی تحلیلی از اخبار روز که هدف از تاسیس آن افزایش بصیرت و ایجاد بینش صحیح نسبت به وقایع سیاسی و بین الملل با توجه به بینش و خط مشی امام خامنه ای می باشد.
هدف اصلی اینجانب ایجاد باور در شعار امام خمینی(ره)می باشد که فرمودند:پشتیبان ولات فقیه باشید تا به مملکتتان آسیبی نرسد.

بایگانی
طبقه بندی موضوعی
روزنامه کیهان در سرمقاله امروز خود به قلم «شریعتمداری» نوشت:

هیچ اقدامی برای مقابله با پدیده خسارت آفرین حقوق های نجومی صورت نپذیرفته، بلکه تلاش گسترده ای نیز برای «عادی سازی»! ماجرا و فرار از پاسخگویی در قبال این تجاوز آشکار به حقوق ملت آغاز شده است.

می گویند؛ اعتراض به حقوق نجومی مدیران دولتی، با انگیزه سیاسی و برای مقابله با دولت صورت می پذیرد!

که باید گفت؛ اولاً با کدام شاخصه و معیار، انگیزه خوانی می کنید؟!

جدای از انگیزه و نیت اعتراض کنندگان، آیا ماجرای فیش های حقوق کلان و چند ده میلیونی و دریافت های چند صد میلیونی از بیت المال بی زبان صحت دارد یا ندارد؟ اگر صحت دارد- که دارد- چرا به جای برخورد قاطع با متجاوزان به حقوق مردم اصرار دارید که صورت مسئله را پاک کنید؟!

اگر انگیزه اعتراض به دریافت های چند ده میلیونی و در مواردی، چند صد میلیونی برخی از مدیران را مخالفت با دولت می دانید؟ درباره دستور اکید رئیس جمهور به معاون اول خود چه می فرمائید؟!

مگر اینکه آقایان - خدای نخواسته! - معتقد باشند که دستورالعمل غلیظ و شدید رئیس جمهور و تاکید محکم ایشان درباره برخورد با متخلفان و عزل و مجازات آنان، فقط یک فیگور انقلابی! و تظاهر به مردم دوستی و عدالت خواهی بوده است! که نبوده است.

دریافتی های کلان برخی از مدیران دولتی که در مواردی به صدها میلیون تومان می رسد، بارزترین نشانه اشرافی گری است. آنهم نه از اموال خود، بلکه اشرافی گری با غارت بیت المال.

#مهم
می گویند؛ این حقوق های کلان و نجومی، باقیمانده از دولت سابق است! که اولا؛ دادستان دیوان محاسبات به صراحت اعلام کرد حقوق های مورد اشاره از سال 1393 وضع شده است.

منبع: جهان نیوز
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
  • ali mousavi